lördag 30 maj 2009

v75 och annat

Ni som läser här då och då vet att min huvudstad är Köpenhamn vilket ju inte är konstigt eftersom det är där jag "hängt" som ung.
Men denna helgen skulle jag velat vara i Sveriges huvudstad och då gärna på E-läktaren på Solvalla. Men nu är det inte så, sitter i Åbarp och får uppleva denna folkfest via vår tv istället.
Men kanske till nästa år....vi har ju Kotten...men eftersom det krockar med Siesta måste ju någon vakta hund och Åbarp:)

Men jag bjuder på en fidus på v75 idag, avdelning 3 häst nr 2 Flea Southwind, står på 5% vilket betyder att om hon vinner blir jag snuskigt stenrik (ja jag vet, pengar gör ingen lyckligare men jag tar en chans ändå).

Ha en riktigt skön lördag alla även kottungarna med vänner, detta är vad de gör....

1 kommentar:

Osloskånskan sa...

Lycka till! Bjud mej på lasagne om du vinner ;-)