söndag 10 januari 2010

Jag har en plan

.
Min envisa förkylning vill inte ge vika, sitter fortsatt på stämbanden. Så planen för veckan är helt enkelt att jag ska vara hemma och förhoppningsvis bli frisk.
Om det fortsatt känns pyton i slutet av veckan får det bli läkarbesök men bäst är ju att kroppen själv får fajtas mot de små otäcka baciluskerna.

Så jag ser fram emot en vecka i tv-landet skitprogram, blir säker en del Gynning, paradisöar, såpor, biggerst loser, modeller och designers.... Min hjärna förtvinar :(
Men det är ju slikt som visas...men oj nu glömde jag ju: tv-shop och enkla frågeprogram där de vill åt mina pengar.

Jaja, bara jag tar det lugnt och inte ger upp....dvs åker till jobbet för tidigt. Lite överjävligt är det ju att jag har en praktikant som nu får lämnas över till de andra...känns inte bra.

Rapporter kommer över mina kulturella gärningar i tv-landet skitprogram

1 kommentar:

Anette sa...

Tänk om vi kunde träffas där - i Oprah-land runt 13.00 på 3:an. Eller vilken annan kanal och program som helst över en värmande kopp the runt 11-snåret.
Jag vet att jag kommer att sitta där.
Önskar bara att du blev frisk snart - inget är värre än att behöva få tv-abstinensen.
Krya på dig!