måndag 23 augusti 2010

Sicken dag

Började med att kottdamen (jag alltså;) steg upp ur sängen helt klar över att simma en timme innan frukost. Sagt och gjort och iväg till stan för en timmes skön upplevelse. Väl i stan upptäcker jag att badkläder mm finns kvar i Åbarp. Jaha tidig dag på jobbet med andra ord.

Blir ganska direkt uppläxad av en förälder som ansåg att jag gjort fel, vilket inte är ovanligt då "mina" föräldrar är så vana vid att behöva kämpa för sina ungar att de inte ser att de sopar rent framför dem var gång. Ingår i jobbet...hmmm

Fler kommunala uppföljningar landade på mitt bord....attans mög. De är ju inte de enklaste att jobba med då de oftast inte vill något.

Drar iväg till en fd praktikplats för att få en utvärdering ifylld och naturligtvis fanns det ingen som kunde ta emot blanketten.

Så nu tar jag kväll......Phuuu
Hoppas verkligen morgondagen blir lite enklare ;)

1 kommentar:

Gafflan sa...

Måndag naturligtvis...ska vi inte avskaffa måndagar?