söndag 28 oktober 2012

Vuxenmobbing

Harprecis tittat på ett avsnitt av Hollywoodfruarna och känner mig helt betryckt. Sicken mobbing det förekommer där. Gunilla är ju inte den skarpaste kniven i lådan men hon har en dotter som kommer att se allt detta en dag. Då undrar jag vad det ger oss att tv3 spelar in detta? Nej fy sjutton så hemskt. Jag ska då aldrig mer se på det.

I vecka som kommer ska jag först till Ronneby brunn på två dagars konferens med lärarna och skolledningen. Helt ok men bäst hade det varit om vi bara kunde vara hemma och fixa med allt som inte blir gjort...
Ha de gött alla

1 kommentar:

Mia sa...

Jag har sett ett enda avsnitt av det där och jag tyckte det var bedrövligt på många vis, nej inget för mig...
Hoppas ändå att du får två trevliga dagar i Ronneby, du kanske hinner det andra ändå??? Kram på dig!