fredag 19 juli 2013

Kottens ersättare

Som jag skrev i förra inlägget så har vi sålt kotten. För första gången  många år är vi utan husbil.
Tanken är att vi ska resa mer och längre iväg och att vi tältar när vi semestrar nere i Kroatien. För det gjorde vi, tältade på Krk alltså, och det fungerade mycket bra. Sålde Kotten dagen innan midsommarafton och fick sen brått som bara den med att fixa tält, luftmadrass, kök och köksskåp mm. Men det gick! 
Det är så varmt där nere så tält är nästan att föredra, lite svalare på nätterna och helt ok på dagen. 
Fast nu ska jag tälta här på Österlen och då får vi se hur jag upplever det, säkert lite kallare än Krk. Jag har tagit ut semester nästa vecka och tänker mig ligga på stranden och läsa böcker. 
Så här såg vårt camp ut där nere :))


Inga kommentarer: