fredag 6 februari 2015

Soffhäng

Jag klarade första testet, inget onormalt högt socker i blodet idag. Sen tog dom ett annat prov där dom kommer att se hur det varit i 24 dygn (eller var det timmar?).
Vilket fall som helst, fantastiskt att det går att se, med ett blodprov, hur det varit en tid....
Jag vet en del kvinnor som haft samma problem som jag, med återkommande uvi:s och som blivit friska genom medicinering av hormon. Jag hoppas högt och klart att det även gäller för mig. 

Men men, nu är det helg och jag hoppas att jag slipper smärta och att det blir en go helg. 
På schemat står det mys med delar av familjen, äldsta saknas denna helgen, men vi som är hemma ska grilla tunna revben och kanske kanske titta på mello. Men framförallt ha det så bra som det bara går :)
Takåsar på Norrmalm i Stockholm och min utsikt från hotellfönstret förra helgen. 


Inga kommentarer: