måndag 7 augusti 2017

Två bra saker med denna sommaren!

Naturligtvis min akvarellkurs. Den var helt fantastisk!
Här under skissar jag en bit av en trädgård med bärbuskar och ett äppelträd. Tyvärr målade jag aldrig av den men många andra fastnade på akvarellpappret. Jag vill så gärna gå en fortsättningskurs. Synd bara att det är så dyrt.
Undrar var den lilla insekten tycker  om min skiss :)
Sen är det förstås bilden från vårt förtält ut mot österhavet. Tänk att vi har sådan tur med livet att vi får tillbringa somrarna nere på Österlen. Vintrarna hemma i Åbarp och somrarna på Löderups camping. Inte illa det mina damer och herrar! 

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag förmodar att ni har en bestämd plats där ni bor. Vad kostar en sån? Det måste ju vara som paradiset!

christel sa...

Elisabeth, det kostar ca 11 000kr och då står vi där drygt fem månader.
Och visst, vi har vår fasta plats nere vid stranden. Många vill inte stå där eftersom vinden är ganska tuff och det är kallt, framförallt på våren. Men vi älskar att stå så nära havet.

UplayOnline sa...

Vad kostar en sån? Det måste ju vara som paradiset!


หีฟิต