måndag 1 september 2008

Har precis kommit hem

efter att ha jagat häst i skogen. Det lilla busfröet kaxade sig mot de två herrarna och fick sig några rejäla bett. Ytliga sår men värst var att han rymt ut i skogen rakt igenom eltråd av stål...hmmm


Hittade honom men nu ......

Jag säger bara en sak..KATTPENSIONAT


________________________________________

Uppdatering: När jag orkar kommer jag att skriva om denna helt galna kväll som bland annat innehöll en liten tjej på häst som blev överfallen av smått hysterisk vägledare (nu undrar ni nog vem) till en mamma som undrade om jag var skvatt galen.... vilken cliffhanger va?

3 kommentarer:

Sus sa...

Jag håller mig till katter och fiskar jag...

Anonym sa...

Mmm - tycker nog du ska börja överväga det där kattpensionatet!

christel sa...

Susoch Ekelundskan:
Jag med, från och med nu....
Ett pensionat som är öppet mellan 14.00 - 16.00