söndag 21 september 2008

Nä, nu är jag helt slut...

...så nu går jag nog och knyter mig. Har varit en intensiv och härlig helg. I veckan som kommer ska jag bl.a. till Katrineholm på fortbildning/konferens och det ska som vanligt bli skitkul.

Kommer ni ihåg jobbet jag sökte? Jag fick inte det, en med mer erfarenhet av somatiskt funktionshindrade fick det... Men jag kom god tvåa och de ville gärna höra av sig till mig om denna människan av någon anledning inte ville ha jobbet. Det som då blir lite sorgligt är att inte heller jag är så intresserad. De hade ju trängt ihop en massa olika uppgifter, vilket är mycket vanligt för studie- och yrkesvägledare. På mitt nuvarnade jobb har jag det otroligt bra och inte behöver jag dela på mig så jag blir nog kvar där ett tag till.

Sov gott, det tänker jag göra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Katrineholm - Metropolen med 17(!) gräsplaner (11-manna)!

/Ludde

underbart mmm

Anonym sa...

Vad skönt att du upptäckt att du inte ville ha jobbet. Ibland måste man nästan iväg för att verkligen uppskatta det man har=)

Skaffa dig en bra vecka!