måndag 15 juni 2009

Vilken skönhet va...

Vår nya grill är en skönhet, eller hur? Nu ska vi bara lära oss att få över grillningen till nya höjder. Vill grilla helt kött, t.ex. hel kyckling eller lammracks...hih
Dessutom kanske jag lägger på någon bakpotatis..fast bara på lördagar.
På tal om potatis...jag har nu officiellt övergett hflc. Får helt engelt inte ner all fett som man ska få i sig...det är ju inte gott. Så nu ger jag mig på GI och en massa motion. Håll tummarna.

. Va? Är bilden googlad? Det hade jag ingen aning om.

Eller så går jag över till joddling och hallonbåtar, jag är ju en jävel på att joddla...åtminstone tycker jag det efter en flaska rödtjut.

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Sketanes tjusig grill ja! Jag kan provsmaka premiären ;-)

Helena sa...

Jätte fin.
Ha en trevlig midsommar.