söndag 19 juli 2009

Vem har rätt

och vem har fel? Ibland när jag kommenterar får jag en kraftig reaktion som gör att jag backar. Vet faktiskt inte varför jag gör som jag gör, men kan inte enbart sjunga med i lovsången då det handlar om saker som jag har upplevt om och om igen. Det är som om att man måste hylla blogginläggen annars tar fan en. Fast jag behöver ju inte läsa just den bloggen och har faktiskt tagit bort den från min lista...ett bra sätt att gilla sig själv om jag själv får säga det;O)
Men för det mesta glädjer blogglandia mig mycket. Man får del i människors liv och ofta sitter jag med ett stort leende och läser inlägg efter inlägg.

Just nu sitter jag och längtar tillbaka till Sandhammaren med sol, bad och bubbel i glaset. Vi packar ofta ner någon starkcider eller mousserande vin i matväskan som vi njuter av när solen känns som ett täcke mot huden, så där vid femtiden. Så sitter vi och njuter av den sista värmen och av att huden är så där lite solvarm och mjuk.
Men vi är inte på väg dit, vi ska jobba hemma med hallen, uterummet och storstädning...vi har nämligen ett jubileum på fredag och väntar hit släkt och andra. Kul men jobbigt :D


Bild på havet nere vid Tyge när natten rullar in.

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Det är på ett sätt värre på internet; för många skriver nog sånt man inte skulle våga säja "face to face." Fortsätt med ditt, och strunta i vad andra skriver! Dom kan ta sej där bak!

christel sa...

Du är då för härlig