onsdag 12 augusti 2009

Egentid i Kotten

Har varit iväg på en liten tripp, förr hette det husmorssemester men någon husmor är jag ju inte (trots 12 kilo ättiksgurka) så jag får väl kalla det vägledaresemester istället. Höll på att få med mig en fripassagerare, Fritz har tagit för vana att lägga sig Kotten var gång vi har dörren öppen så det är viktigt att kolla hela vagnen innan man kör. Fritz har aldrig lämnat Åbarp förutom den gången han blev av med manligheten så det är bäst han får bli kvar i hans kungarike.


För en gångs skull tog jag in på camping, Löderups camping, och platsen som jag fick var ju inte fy skam. För ett antal år sen hade vi husvagn på fast plats med exakt samma läge, bara standen mellan vagnen och havet. Älskade det men efter ett par år så tog vagabonden i mig över och husvagnen såldes och Kotte nr 2 införskaffades.


Läcker utsikt eller hur? Fast det som inte syns på bilden är hur mycket det blåste och efter ett tag börjar man frysa.


Så jag drog hemåt och upp i svampbacken. Lagren ska fyllas och nu har jag bara två dagars semester kvar...suck.
Hörs.............

1 kommentar:

Osloskånskan sa...

Hej igen hemlängtan....