söndag 18 april 2010

Pöölens död

.
Nu säljer vi pöölen på Blocket och satsar på en lite finare pool. Ska köpa en som är träklädd och faktiskt lite mindre än den vi hade. Tanken var ju att vi skulle träklä den vi hade men inte har det blivit av inte.


Denna lilla skönhet kommer att pryda vår tomt. Så som jag ser det är den ganska snygg och med ett trädäck runt ca halva blir det både snyggt och praktiskt.
Vill inte ha en nergrävd eftersom grannens kor är rymningbenägna till tusen och vem vill ha kossor med paraplydrinkar i poolen?

5 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Nä just det. Inga kor i poolen!
Hahahaha! Du är underbar!

Christel sa...

Sicken pooool ! Jag kommer o badar i sommar hos dig !! Tack min namne för att du bryr dig, det värmer så gott, jag lovar att höra av mig igen när jag vet mer, e lite jobbigt mellan varven nu men skam den som ger sig. Stor Bamsekram o tack igen. Va rädd om dig /Christel

Anette sa...

Hahahaha...
Nej, gräv för Guds skull inte ner poolen!
Denna skönhet vill man ju se i sin helhet. Blir jättefint med ett trädäck runt precis som du beskriver. Ni kommer att stanna hemma hela sommaren och låta Kotten stå stilla!
Kramar till dig!

Gafflan sa...

Nä, ings simmande kossor! *fniss*
Den var en fin pool :)

Bibban sa...

oj då va mysigt, kanske Bibban hoppar i om hon har vägarna förbi, tro bara inte att jag är en kossa..nä det är bara en tokig blogkompis;))
Kram