onsdag 30 juni 2010

Fundeleringar...

Sitter och läser upp mig på en massa bloggar och känner mig lite lite utanför. Ni skriver nämligen så fint om bröllopet och om hur ni blivit berörda av talet, tårarna och det myckna vackra.. Och jag har inte ens sett en minut av detta spektakel.
Har jag missat något tycker ni?
Det går ju att se på det på diverse sidor på nätet. Men jag har inte bestämt mig, troligtvis kommer det en hel massa årskröniker där de kommer att frossa i händelsen.

Väntar nog till dess.... japp, det gör jag

Over and out,
från detta oerhört intressanta inlägg ;)

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Bröllopet var fin, t o m jag tittade och grinade fast jag bestämt att jag inte skulle se en sekund från det där bröllopet.
Vänta du till det kommer en krönika, det blir minst lika bra. :D

Anette sa...

Kära du - jag lider med dig...
Själv var jag mycket noga med att semestern arrangerades så att jag hade större delen av lördagen i tv-soffan. Totalt ostörd. Och det var värt varenda minut i mina ögon. Men så är jag ju också en royalist av rang.
Jag har förstått att du kanske inte är lika fanatisk när det gäller detta ämne och tycker nog att du gör rätt i att invänta nyårskrönikan.
Det du däremot bör försöka se är konserten i Konserthuset kvällen före bröllopet.
Jag har nog aldrig sett något så bra i musikväg och på tv! Jag skojar inte. Rysningar på hela kroppen från början till slut - allt från opera till knätofs, acapella till symfoniorkester, barnkör till manskör.
Helt fantastiskt.
Jag lovar!
Kram