fredag 4 januari 2013

Äntligen en lista på Kottenliv ;)

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
 Japp, jag cyklade på Fehman
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
  Hade varit ett under i så fall
Dog någon som stod dig nära?
  Ja
Vilka länder besökte du?
  Just detta året var det lite snålt med det, men Tyskland, Polen och Danmark
Är det något du saknat 2012 som du vill ha 2013?
  Ja, mer äventyr
Vilket/vilka datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
  Svårt det här men den 18/5 blev speciell
Vad var din största framgång 2012?
  Troligtvis mina besök på Skolverket
Största misstaget?
  Bli God man
Bästa köpet?
 Har inte en aning
Vad spenderade du mest pengar på?
  Mat, vin och nöjen ;) och en massa fester
Gjorde någonting dig riktigt glad?
  Ja, mycket gjorde mig riktigt glad. Våra Åbarpskvällar gör mig alltid glad
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
  Nja, inte direkt
Var du gladare eller ledsnare 2012 än tidigare år?
  Det var i varje fall bättre än 2011 så jo jag var nog gladare
Vad önskar du att du gjort mer?
  Lekt
Vad önskar du att du gjort mindre?
 Oroat mig
Blev du kär under året?
  Nej, inte mer än innan
Favoritprogram på tv?
  Inget direkt
Största musikaliska upptäckten?
  Återigen, inget direkt, Gangnam style kanske
Något du önskade dig och fick?
  Ja
Något du önskade dig och inte fick?
  Ja
Vad gjorde du på din födelsedag?
  Blev totalt överraskad :))))
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
  Ja, bli av med energitjuvar och annat löst folk ;)
Vad fick dig att må bra?
  Alltid min familj, alla fester både överraskingsfesterna och de andra
Vilken kändis var du mest sugen på?
 Trodde inte dom gick att äta
Vem saknade du?
  De som inte är med oss längre, både människor och djur
De bästa nya människorna du träffade?
  Nja, gills nygamla?
Mest stolt över?
  Döttrarna och mågen
Högsta önskan just nu?
  Att detta året blir ett friskt och sunt år med mycket skratt och gemenskap

Inga kommentarer: