fredag 7 februari 2014

Sista dagen!

Idag är sista hela dagen här nere på Playa Blanca. Imorse gick vi igenom packningen för att se om allt får plats vilket det nog inte får. Lite lämnar vi kvar här, så som mina svarta skor som läcker som ett såll vilket jag märkte när vi åkte hit.
Men nu ska vi njuta av den sista dagen vid poolen. Äta en förhoppningsvis lika god middag som igår (tog dagens fiskfångst och den var gudomligt god) på en lite finare krog än de vi varit på innan. Till det fick jag caneriska potatisar som är små saltbakade potatisar som är så mycket godare än den eviga pommes frittesen som serveras till det mesta överallt. 
Kom faktiskt iväg på en löprunda i morse, ca 3km, även om benen var tunga som bly. Men det är enkelt att jogga (läs slubba) här, blir värre hemma i all slask och kyla. Får nog bli löpbandet ett tag nu i början.
Och nu, ett dopp i poolen kanske :))))
Min soltunika, alldeles för stor och helt ljuvlig 

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Välkommen hem till kalla sverige då..beklagar att du måste åka hem;)

Funderar på lite resor själv här, men det får bli till hösten antar jag.
Men jag är ju en "hemmamänniska" jag, gillar att vara hemma, men ibland måste man ju ta sig för något, få lite nya vyer att betrakta..och fotografera antar jag.

Ha de fint nu :)