tisdag 3 juni 2014

Finns det någon gång en anledning

till att vara öppet sarkastisk och elak?

Igår åkte jag hem från arbetet vid lunchtid pga omständigheter som vi inte ska gå in på här, men trötthet och en känsla av slitenhet ingår i beslutet. 
Men jag missade ett möte vilket gör att kommunikationen inte uppehålls på bästa sätt. 
Detta har gjort att två medarbetare anser sig ha rätt att behandla mig, via telefon, på ett sätt som jag aldrig behandlat någon på jobbet. Gud va trött jag blir på människor som gör så. 

Och ledsen!

Som tur är är de allra flesta mycket trevliga på mitt jobb. 

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Fy, så hemskt! Det är en gudagåva att ha bra arbetskamrater, allra helst om man någon gång i livet har haft det på andra hållet och vet hur det tar på krafterna.

christel sa...

De flesta jag jobbar med är alldeles underbara. Men så finns då dessa som utan problem nitar folk...
Men som tur är är de i klar minoritet :)