måndag 28 december 2015

Biverkningar

Min behandling skulle ju inte ge några större biverkningar. Tror att min kropp inte riktigt fattat det.
Julen har inte varit så bra som den kunde vara. En huvudvärk från helvetika, ont i kroppen, illamående och ovanpå det en förkylning som inte alls har varit kul. Fast, hur ofta är en förkylning kul ;)
Jag har nu två behandlingar kvar av första omgången. Ser alltså fram emot två gånger till med de specifika biverkningarna som jag har just nu.
Hoppas på att det inte blir mycket värre. Sen vet jag ju att de kommande fyra omgångarna, efter operationen, blir mycket tuffare. Jag måste komma ihåg att fråga vilken sorts cytostatika jag ska få. Det står EC på behandlingsschemat men jag har ingen aning om vad det betyder.
Återigen är det Bosse som är mitt stora glädjerus :)



Inga kommentarer: