torsdag 10 december 2015

Han kom inte igår.

Men idag ska Bosse komma hem till oss.
Har jobbat med att valpsäkra hemmet lite och nu väntar jag på att se vad som mer behöver fixas.
En ny fin transportbur för bilen är införskaffad, en mjuk korg och en klosax.
Fattas bara Bosse :)
Annars rullar det på. Har fått min tredje behandling och tycker att biverkningarna inte minskar som dom sa att det skulle. Slemhinnorna är påverkade med lätt näsblod och torrhet i munnen som följd. Huvudvärken är rätt tuff. Men håret är kvar och jag har inget som helst illamående och att ännu slippa illamåendet är mycket skönt.
Jag tränar med tyngre och tyngre vikter. Joggar två gånger i veckan med fler intervaller. Det blir alltså tyngre och tyngre. Även i kroppen blir det tyngre och tyngre. Men utan träningen hade det kanske varit hur tungt som helst.
Julförberedelserna är igång, köttbullar och Janzon är fixat, brunkålen ska lagas i helgen.
Men mest kommer jag att sitta och njuta av Bosse!

Inga kommentarer: