tisdag 7 juni 2016

Tre kandidatexamen och ett nytt jävlaranamma!

I helgen har vi firat min yngsta dotter. Hon har fixat sin sista (tror jag) examen och vad jag förstår har hon fixat det med bravur. 
Men det är mer än så, hon har förändrats. Blivit vuxen och självständig, tagit för sig av livet, gör saker som skrämt henne förr och ska snart ut på ett stort äventyr. 
Jag är otroligt stolt över henne. Ibland krävs det en stor kris för att nytt ska komma fram och det har det verkligen gjort. 
Sen visade det sig att även hennes härliga vänner älskar den nya Kajsa, för det var det som de berättade i talen de höll för henne. Om ni missat hennes hemsida så gå in och läs bloggen där, den handlar om misofoni som präglat hennes liv de senaste femton åren. 
Älskar dig Kajsa! 

Dessutom har vi äntligen satt upp det nya förtältet. Det blev riktigt snyggt och vi är supernöjda. Så nu ska det byggas golv nästa gång vi åker dit. Tyvärr dröjer det lite eftersom jag på torsdag ska få min sista behandling. Ser både fram emot det och fasar för den. Men det får ju bli som det blir. 

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Så fint skrivet! Hon verkar vara en stark ung kvinna och nånstans har väl fått det ifrån ...., det tror jag att du också är! Grattis till er alla och lycka till med sista behandlingen nu!