måndag 12 maj 2008

Jag jobbar hårt..

...på att hålla mig vaken lite till. Första dagen på jobbet är gjord, det är bara det att jag inte kunde sova inatt. Sov väl en två timmar. Korkat...mm, jag vet. Så nu sitter jag och kämpar för att inte somna, behöver åtminstone vara vaken till 20.00. Men vem vet?

Det har regnat ikväll och det behöves, har varit helt otroligt torrt. Faktiskt skönt också att den senaste värmeböljan är slut, lättare att jobba då.

För övrigt gick det riktigt bra idag. Har nästan (överdrift) hunnit ifatt..hmm...men konstigt nog har det inte blivit någon katastrof. Så ikväll behöver jag inte ligga och grubbla, all e-post är besvarad och telefonmeddelanden åtgärdade.

Nu vill jag ha sömn

3 kommentarer:

yvonne sa...

Ja visst är det skönt att vara tillbaks i jobb. Så kul är det inte att vara sjukskriven. Hoppas du får en god nattsömn

Anonym sa...

Hoppas du har kommit ikapp med dygnsrytmen, det är lite jobbigt när den är i olag.... *L*

Kristallen/Obs ny bloggadress: www.kristallens.blogg.se sa...

Hoppas att det går bra med jobb o sånt. Man brukar bli helt galet upp o ner när man börjar igen men det tar ett par dar sen e man igång igen. Ha en go dag o va rädd om dig kram från din namne (eller snagget haha)