fredag 20 februari 2009

Bloggvärlden just nu

Det verkar som om det är två grejor som snurrar i bloggvärlden just nu. Den ena är en utmaning där man ska skriva ner sex maträtter som man inte tycker om. Hallå, sex stycken. Inget för mig, jag flisar ju i mig allt utom stekt sill. Fast om man tänker efter så finns det ju saker som jag inte vill äta, men jag vet inte om det är gott eller inte. Tänker på rätter som fårskalle och fårtestiklar.

Sen nästa är att man ska skriva svar på 20 frågor och svaren ska börja med initialen till ens namn. Jag heter som sagt Christel så då ska alla svar börja med C.......hmmm.

Så jag hoppar nog detta och lutar mig tillbaka i soffan...det är ju FREDAG...jippei.

Denna helgen ska vi titta på sommarbetet där hästarna ska gå, sortera lite papper, äta & dricka gott, hjälpa till med lite forskning och naturligtvis sätta V75:an igen.

Lördagen har jag som fri dag vad det gäller hflc och då "festar" jag med några klyftpotatisar, men det är allt, ingen godis eller annat bara lite potatis.

Ha en skön fredag alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min chef har gått ner 12 kg med den dieten...jag funderar fortfarande, är ju potatisälskare!

Pälle sa...

JAGVILLINTEKOMMENTERA!!!