lördag 28 februari 2009

På väg hem igen

Googlad bild på del av restaurangen vi var på.

Jaha, nu är detta styrelsemötet slut. Vi bodde på Hotell Malmen på söder och hade mötet på särvux lokaler på kvarter Fatbursbåge.
Tycker det är otroligt stimulerade med dessa möten men måste säga att det bästa var restaurangen vi åt på igår kväll. En annorlunda Thai restaurang som visade sig vara en upplevelse, namnet är Kohphangan. Inredningen är absolut helgalen och det ingår åska och andra "autentiska" ljud.

Men nu sitter jag återigen på tåget på väg mot Skåne. Har köpt en liten flaska rött som jag sippar på i väntan på akt två i filmen "Million dollar baby" som ligger i min dator och väntar på mig. Har sett den första delen och är nöjd so far.

In i dimman mina vänner, in i dimmann

Inga kommentarer: