tisdag 26 november 2013

En lättnandes suck

Idag tog jag tag i det som är så förbenande svårt att ta tag i och det känns så skönt. 
Varför är det så svårt att ta tag i viktiga saker så som cellprov, mammografi och annat? 
Jaja nu är det gjort och jag fick grönt kort :)))

Vaknade tidigt imorse och fick för mig att jag missas många viktiga möten och annat. När jag sen kom till jobbet så var det inte alls så. Allt var ok, även om jag aldrig kommer att hinna allt. 
Så skönt. 

Visar återigen en bild från SKL. Så himla fint hus :) 
Fast det gäller att inte ha svindel när man går omkring där. 

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Jo..ibland får jag för mig att jag glömt grejer också som ska göras..blir tvungen att kolla min kalender ibland..och nån enstaka gång har jag faktiskt glömt nåt..fast det har inte varit av allvarlig natur..nä..det är en jobbig känsla man får där när man tror man glömt nåt viktigt...inte kul...bra att du hade fel då.

Ha en skön kväll.