söndag 17 november 2013

Sicken helg

Började ju nere i Malmö med hotell och mys, Ladies Night (som var mycket bra Guldkryckan;) och nattamat. Sov kanske fyra timmar trots vilt älskande par i grannrummet, men som syrran så torrt konstaterade så tog det ganska snabbt slut ;)

Tågstrul på väg hem, vilket inte är ovanligt fast nu var det planerat strul med växelbyte i Stehag.
Hem kom jag dock och efter en lätt lunch drog vi iväg till far för en fika.

Väl hemma igen blev det att förbereda och fixa med mat eftersom vi skulle fira minstas födelsedag med Tacos och lite annat gott.

När gästerna kommit startade vi med en GT och lite snafs bestående av Serrano, brie, annan ost, kronärtsskockspure, passionsfrukt, vindruvor, marmelad och kex.
Efter detta blev det då taco med tillbehör och gissa vad som hände sen.....jag slocknade totalt och fick gå och lägga mig...ojojoj.

Fördelen med det är ju att jag idag varit ovanligt pigg. Fixat lite ute och inne, bland annat putsat genomskinliga fönster, sytt gardiner, bytt ut halloweengrejor mot julljus ute på halmbalarna, gosat med hästarna och stavgått i 70 min.

Med andra ord....idag var jag pigg :))))

Inga kommentarer: