lördag 9 november 2013

Sj:s snabbtåg

Sitter på det som förr kallades X2000 och som susar så snabbt genom Sverige.
Tåget är överfullt och så fort någon stigit av fylls platsen direkt. 
Jag brukar tycka det är skönt att åka tåg men idag är det inte lika bra. Ryggen ömmar och huvudet värker, eller snarare, nacken värker. 
Men som tur var så är det bara drygt en timme kvar av resan sen blir jag hämtad i Hässleholm av mannen och då står gåsagille på agendan. Tror jag får ta en alvedon så jag orkar med :)

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Gillar ju tåg jag..så avkopplande...om det inte är överfullt då förstås...försöker räkna ut hur många ggr jag åkt tåg här..första ggn var när jag var 2-3 år och efter det har det väl blivit 5-6 ggr till..så jag är inte så resvan på det viset när det gäller tåg...men trivsamt är det ju ;)

Ha en skön Söndag nu.