söndag 27 april 2014

Long time no see

Ett tag sen jag skrev nu. Men det har gått i hundranittio med idel roligheter.
Torsdag och fredag var jag på minikonferens på en camping vid sidan om Skånes djurpark. En trevlig sammankomst med andra vägledare inom särskolan och även vägledare med IM programmen. Det är både kul och lärorikt.
Sen drog vi iväg på en sorts överraskningsfest. Männen hade i smyg planerat en dag som bestod i shoppingtur, spa och en trerätters middag. Det var alltså vi kvinnor som både shoppade och blev möra i kroppen på ett spa. Männen lagade maten och vi kvinns njöt av den. En absolut perfekt kombo förutom att jag inte direkt hanterar överraskningar så bra, men dagen blev faktiskt perfekt. 
I morse vaknade jag tidigt och gick ner till havet. Solen värmde redan och jag satt och njöt av livet. En absolut underbar helg med andra ord. 

Inga kommentarer: