tisdag 20 maj 2014

Fullrulleheladan.com

Idag var det 29 grader varmt i pöölen. Jösses flickor så gött. Nu är jag absolut inte känslig för kalla bad, jag badar gärna var som, bara det är 1) isfritt och 2) lättdoppat.
Men vår goa pööl den är bara supervarm och go. 

Livet rullar på i full fart och jag håller i åkbrädan med krampaktig hand. Ni som följer mig vet att jag just nu jobbar med ett special program, ett  individuellt alternativ för unga med neuropsykiatriskt funktionsnedsättning och generella inlärningsproblem. Ett otroligt roligt jobb, många av mina elever har aldrig upplevt en positiv skolsituation och den respons jag får från både elev och målsman är överväldigande och jag får så otroligt mycket positivt tillbaka från dem. 
MEN ....... Det tar på energin. 
Men vi har helt klart det absolut bästa IMIND i hela landet :)))))

Inga kommentarer: