torsdag 29 januari 2015

Möteshelg i Stockholm.

Så sitter jag återigen på tåget upp till Stockholm. För det är dags för styrelsemöte igen och jag har två nätter i stan att se framemot. Nu ser jag inte jättemycket emot det eftersom jag faktiskt hellre hade varit hemma. Kan bero på att jag fått en riktigt manlig förkylning, ni vet den som är lite gnällig och jobbig ;)
Men men, vi ska som vanligt äta gott och festa lite lagom. Imorgon ska jag dessutom beställa en resa till Krakow för konferenskommittén. Inte illa, inte illa. 
Sen hoppas jag på att hitta ett par ok brallor i svart, jag avskyr att köpa och prova byxor men läget är lite kritiskt på klädfronten just nu. Så det blir väl att snällt krypa in i det avskyvärda provrummet. 
Sen på söndag blir det ett helt annat jobb, då får vi hem en halv gris som ska färdigstyckas och malas, packeteras och märkas. Men det är en helt ekologisk gris som levt sitt liv i det fria, vi strävar efter att köpa så mycket ekologiskt det bara går. 
Nu har jag drygt en timme kvar av resan, längtar fram då det faktiskt är lite kallt på tåget.
Kanske jag kommer ihåg att blogga eller instagramma från krogarna vi ska på. Vill ni veta så gå in på christelkottenliv på instagram, vem vet om jag kommer ihåg det.

Inga kommentarer: