fredag 23 januari 2015

Tänk, det är helg!

Så skönt med två lediga dagar. Ska faktiskt ha det så skönt det bara går. Det har varit en intensiv vecka som avslutades med besiktning av de nedre regionerna med ny medicinering som följd. En lokal östrogenbehandling samt ny penicillin. Sen ska kanske mina uvi vara ett minne blott.
För att fira detta bokade jag hotell i Köpenhamn den 14/2 som ju dessutom visar sig vara alla hjärtans dag. Härligt med Köpenhamn då kanske. 
Tror att jag ska fira med ett glas vin också, för visst är jag värd det idag?
Skön helg på er! 
Albus i mitt hjärta som jag varit kattvakt hos i vecka. 

2 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Så gulligt med bara lite, lite vitt på tassarna!

Guldkryckan sa...

Ja den helgen gick ju som en avlöning.
Trevligt var det..men nu är det snart över.
Alla trevliga stunder har en ände, korven den har två ;)

Ha så fint.