torsdag 8 januari 2015

Nja, det går inte

Så imorgon får det bli ett besök på vårdcentralen. Tyvärr behöver jag nog antibiotika. Och tack Monet för tipsen, idag har jag minskat på det kolsyrade och pressat citron i lite varmare vatten så kanske kanske är jag frisk imorgon.
Men min hälsa är en småsak just nu. För drygt ett halvt år sen var jag i Paris, denna underbara stad. Bara tanken på det vansinnesdåd som skett gör mig så ledsen, varför gör vi så mot varandra? 
Nedan en bild inifrån en av otaliga uteserveringar, där vi satt med varit glas vin och bara njöt av att se på människorna. Tror minsann att jag ska åka dit snart igen, vi får inte låta oss skrämmas!

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hoppas att du kryar på dig!

Baronessan sa...

Det är en orolig värld vi lever i. Nog blir man både olycklig och orolig. Krya på dig!