måndag 27 februari 2017

Hurtiga hälsningar!

Jag har ju börjat träna igen. För så där åttionionde gången. Denna gång är jag på ett nytt gym, ett gym som ligger nära mitt jobb och som är riktigt bra. Var där i veckan och fick ett nytt träningsprogram som är helt annat än det jag gjorde innan. 
Nu är det tungt från början med 15 x 2 upprepningar. Några fler maskiner än innan. Det hela tar ca en timme och då har jag gått igenom hela kroppen. Så nu sitter jag med en ganska så rejäl träningsvärk. 
Och det är den bästa värken som finns. Som en tillfredställelse i både kropp och sinne. 
Och än så länge verkar knät hålla. Och det håller jag tummarna för.
Imorgon är det också dags för ett snabbt läkarbesök där den stora grejen kommer att vara huruvida jag fortsatt ska jobba 50%. Spännande värre 😉

Inga kommentarer: