torsdag 21 september 2017

Lösningar!

Tänk att veckan snart är över. Veckan som jag visste skulle bli tuff och då agendan var fall av möten, besök och praktikplatsuppföljning.
Men nu är det fredag och imorgon slutar jag efter lunch. Eller slutar och slutar...jag drar helt enkelt därifrån. Eftersom jag inte riktigt orkar med min 100% arbetstid har vi bestämt att det är ok att jag ligger minus på flexen och att dom får dra det på lönen typ varannan månad.
Så skönt att inte tänka att det inte är ok att vara trött. För hur i jösse namn ska jag annars göra, jag går ju i princip in i kaklet ;)
Imorgon drar vi dessutom ner till vagnen för den sista helgen denna säsongen. Det är med stort vemod vi drar hem den men vi får ju inte vara där längre. Och förresten, förtältet var kvar. Mellan tio och femton tält hade trasats sönder men vårt stod kvar...tack och lov. 
Så till nästa år åker allt ner igen 👍🏾

Inga kommentarer: