söndag 1 mars 2009

Kotten på famespotting

Man vet att man befinner sig utanför Åbarps gränser när man stöter på kändisar, de är ju lite ovanliga här ute. Ja, en kändis av rang och en lite mindre rang. I varje fall om jag får säga det, och det får jag ju. Vilka var det då jag stötte på? Jo denna stjärna av rang kom gående på Medborgarplatsen.

Googlad bild

Och på kvällen på väg till den fantastiska restaurangen kom denna mannen vandrande. Men visst är han otroligt lik Homer Simpson.....





















Googlad bild

3 kommentarer:

Pälle sa...

Jag hade lite tråkigt och bestämde mej för att visa exakt hur lik Bard är Homer:
http://fjolla.nu.googlepages.com/baaard.png

Detta är Homer med Ned Flanders mustasch och en ny tröja

Anonym sa...

Och igår fm vid 11 såg jag Sissela Kyle vid Medborgaplatsen!
/ludde
luddelundell.blogg.se

Anonym sa...

Det är ju inte alla orter som har stora, lokala kändisar som Holger Nilsson. Men det krävs ju förstås att det finns en film om orten. Men Alexander Bard skulle nog platsa i "Plötsligt i Vinslöv." Med eller utan ridhjälm.