söndag 1 september 2013

Nu blir det mycket

Veckan som kommer blir intensiv som attan. Helt otroligt att jag lyckas få in allt på samma vecka. Men det är inte jag som planerat det så, fullt så osnäll är jag inte mot mig själv.
Det börjar med resa till Stockholm imorgonbitti kl sex, styrelsemöte i styrelse ett och övernattning på Långholmen, hemresa vid fem på eftermiddagen.
Arbete och fastedag på onsdagen med en hel del möten. Torsdag far jag upp till Katrineholm för möte i konferensgruppen och övernattning på Statt, resa till Stockholm på fredagsmorgonen, studiebesök på Häggvik, styrelsemöte i styrelse två, övernattning i Bromma och hemresa två på em efter att ha suttit i möte hela fm. 
Phuuu.....helt slut redan innan ;)

Sjön där jag lärde mig simma som liten, Lillsjödal 

Inga kommentarer: