söndag 22 september 2013

Så bra så bra

Helt underbar helg har det varit. Vi har varit tillsammans hela familjen och plockat svamp, festat på svampmacka och tacos och som vanligt spelat lite sällskapsspel.
Veckan innan var också bra, vi hämtade vår nya Skoda. Plajs ny och helt röd. Ville inte ha någon tråkig grå eller ens den nya vinröda färgen, utan knall röd.
Just nu är jag ganska hungrig, har fastedag idag eftersom jag inte kan ha mer än en dag nästa vecka på grund av konferens i Katrineholm. Vill ju absolut inte fasta då ;)
Men snart nog ska jag festa på hemgjord rotmos med rimmad fläsklägg. Fick ett ryck att göra det när jag hörde talas om att Greta 80+ inte fick beställa det från omsorgen. Klart Greta ska ha rotmos tänkte jag och därför blir det rotmos till middag.
Ha det!

Här under finns vår nya bil :))))

Inga kommentarer: