söndag 8 september 2013

Underbara sommar som aldrig slutar

En helt underbar sensommardag eller heter det höstdag? I varjefall är det varm och skönt, jag går omkring i bara en sommartunika och då och då hoppar jag ner pöölen som ju fortfarande håller si så där 27 grader.
Jag är fortfarande så glad för min pööl. Eftersom jag inte tål insjövatten, jag får klåda över hela kroppen, känns pöölen som ett måste varma dagar. Inte bara dagar heller, varje morgon hoppar jag och mannen i och då är det ju tur att vi inga grannar har ;)
Veckan som kommer ska bli bra, det har jag bestämt. Jag ska vara djurvakt och fasta två dagar, ska förhoppningsvis få klart för mig vad mina nya arbetsuppgifter ska vara och ska träna två tre gånger med jogg däremellan. 
Håll tummarna för att det blir så och att det jag känner i halsen bara är falskt alarm. 

Inga kommentarer: