lördag 7 september 2013

Snart på väg hem :)))

Sitter på hotellrummet och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan ringa och väcka Mattias. Han är också styrelsemedlem och hans telefon som ju säkert är från 2002 har slutat fungera som väckarklocka.
Det är sista dagen för detta mötet och ikväll anländer jag till mitt älskade Åbarp. Har beställt majskyckling som vi ska grilla, bara smörpensla med salt och peppar....så gott. 
Men innan dess, möte på förmiddagen, fyra timmars tågresa och tjugo minuters bilfärd....sen så. 
Vi var på en asiatisk restaurang och heter Holiday och den var inget vidare. Förvisso är jag trött på thaimat och är säkert en dålig matkritiker men bara stiga in i restaurangen och få doften av söt mat slående mot sig...isch. Men men, är ni sugna på en stooor buffé med massor av mat kan det vara det mest fantastiska stället men just det finns i överflöd i lilla Hässleholm och det är absolut inget jag vill. 
Men nu, mot frukostbuffén :))))

Inga kommentarer: