fredag 11 oktober 2013

Skolkdag idag

Eller snarare en utflexad dag.
Stressen tar ut sin rätt och det fanns ingen möjlighet för mig att ta mig i kragen och åka till jobbet. Inte idag. Har varit mycket denna vecka på jobbet och magen sa ifrån inatt. 
Så nu sitter jag i mitt soffhörn och bara är. Snart nog ska jag ta tag i lite städning och annat men just nu stannar jag nog bara i min lilla hörna.
Helgen kommer dessutom att gå i undanröjandets tecken, förrådet ska städas av och grejor sorteras bort (bästa jag vet, att sortera och slänga) så vi får plats med poolens pump och värmesystem. Poolen är fortfarande igång och vi badar faktiskt fortfarande men vintern närmar sig med stormsteg och vi får ju börja fixa med lite inför kylan.
Men nu....tror att jag kokar lite kaffe innan jag startar upp dagen :)))

Inga kommentarer: