söndag 20 oktober 2013

Tråksöndag

Har inte min bästa dag idag vilket är ovanligt för jag brukar njuta av söndagar. Men inte denna.
Finns naturligtvis en anledning men den lämnar vi därhän. Kan ju va bra att ibland vara lite låg, det är ju i varje fall inte farligt.

Vi hade tankar på att gå på bio men eftersom vi lämnar hunden mycket känns det inte bra att han lämnas på helgen också. Samvetet gnager ibland hål på en och det är bra att vi stannade hemma.

Mannen drog ner till Citygross och köpte upp oss på lite god frukt och dryck. Han fick förtroendet att byta min trisslott som jag hade 30kr på och det gjorde han med den äran :)))
Dubblade summan så nu blir det två nya lotter. Hoppas hoppas på en lite större summa. Kanske till och med en så stor summa så att jag kan dra ner på arbetstiden lite. Det sliter på en att jobba heltid alltid. Eleverna är underbara och jag trivs men de kostar på att vara omringad av dem hela dagarna.
Är helt enkelt trött och sliten. Nästa vecka igen är det höstlov men det gäller inte vägledarna, vilket jag ju är, så det blir att jobba på som vanligt. Men det får gå, det gör ju alltid det.

Inga kommentarer: