torsdag 14 januari 2016

Snö, illamående och nafsande.

Snön vräker ner idag, vitt och vackert men kallt. Var och tränade Bosse med promenader och människomöten i närmsta byn och hade bara handskar på mig. Iskallt!! Föredrar tumvantar alltid för det blir så mycket varmare. Nu fryser jag alltid efter behandlingen så jag kan ju skylla på det.
Konstigt nog har jag mått ganska illa idag. Men behandling ska inte ge så mycket illamående men idag har jag mått tjuvtjockt. Finns ju en del cytostatika och tydligen blir det värre för var gång...
Sen till sist....jag kommer inte ihåg att det var så jobbigt med valp. Bosse nafsar hela tiden och vi jobbar hårt med uppfostran av honom. Men det sticker i händerna efter alla småsår nu. rätt som det är blir han som ett stim pirayor, med andra ord så blir han totalt blindgalen. Men ett år går fort va???
Julgranen har inte kommit längre än precis utanför dörren :)

Inga kommentarer: