torsdag 7 april 2016

Bara tre kvar!

Nu är första omgången gift i kroppen. EC.
Så nu är det bara tre kvar.
Allt gick bra och än så länge är det lite konstiga sensationer i kroppen förutom hjärtklappning. Jag har svettningar (går att leva med), huvudvärk (går också att leva med), trötthet (funkar) och påverkan av slemhinnorna (värst för dottern ;)
Har ju fått medicin mot illamående vilket jag verkligen hoppas fungera. Må illa är inget jag vill. Men om det blir så får jag helt enkelt leva med det nu i 12-13 veckor.
Jäkla konstig sjukdom, jag mådde bra ända tills det blev dags att bekämpa den. Medicineringen består  av gifter och då är det ju inte konstigt att man mår dåligt.
Och när mannen hämtade mig började bilen krångla, det vibrerade och till sist dunkade i bilen och vi fick stanna och få bärgning. Min äldsta dotter hämtade mig på vägen eftersom jag var tvungen att hämta medicin innan två. Min illamåendemedicin. Tack gumman!
Så mannen fick åka med tillbaka till Eslöv och det visade sig vara tre av muttrarna som släppt till däcket. Mannen har bytt till sommardäck och muttrarna var för gamla enligt bilverkstaden.
Snopet var det dock och faktiskt lite otäckt när vi bara kunde köra i femtio.
Men det gick ju bra. Nya däck ska inköpas eftersom även dom är lite åldersstigna.
Håll tummarna för att illamåendet inte eskalerar :)

Inga kommentarer: