fredag 29 april 2016

Behandling 2

Idag är jag full av gifter igen. Både "hallonsaften" och den genomskinliga finns nu i systemet. Så nu smakar allt metall. Och konstigt. Sen har jag lukthallucinationer. Rätt som det är luktar det nybakt och ibland rök. Jaja.....vem har sagt att livet ska vara förutsägbart. Fast nybakt hade ju varit trevligt. För jag är verkligen som en flistugg. Trots smakförändringar vill jag bara tugga hela tiden. Kommer att rulla fram till sommaren. Men det bekymrar mig inte, får helt enkelt ta tag i det sen.
Ikväll är fredagsmyset vindruvor. Tyvärr inte ekologiska så jag får säkert en rejäl dos med annat gift....varför finns det inte ekologiska? Vi har letat i alla affärer runt om. Inte ens Coop hade. 
Och eftersom jag får ett behov av krispiga vindruvor köpte vi fuldruvor. Skäms lite för det....men bara lite.
Ha en bra helg!
Så här ser det ut när sköterskorna fixar med vårt gift.

Inga kommentarer: