måndag 6 mars 2017

Istiden har kommit in under huden!

Fy hundan vad jag fryser just nu. En skånsk vinter är min själ inget att leka med. Rått, vått och iskallt! 
När det blåser, som det gör nu, är det som att få småspik på huden. 
Så jag håller mig inomhus så mycket som det går just nu. Till exempel är jag på gymmet och nytt för mig är att träna med musik i öronen. Jag, som så många andra, har Spotify och lyssnar på en lista som heter "fest för livet". Det är musik som dottern satte ihop inför vår fest i höstas och listan är verkligen bra. Jag har ingen aning om andra kan hitta och lyssna för så mycket kan jag inte om Spotify men går det så rekommenderar jag verkligen listan. 
Sen ser det säkert lustigt ut när jag stampar takten och sjunger tyst (hoppas jag) till musik som inte alls stämmer med den som spelas på gymmet :0) 
Men det bjuder jag på. 

Inga kommentarer: