torsdag 12 oktober 2017

Likarmad (?)

Eller vad det nu kan heta. Men just nu är mina armar lika stora men den vänstra armen är lite bulligare i form av små vätskeansamligar. Hela jag vägde två (2:) kilo mindre 😎 (liite kaxig där)
Men allvarligt talat, jag är supernöjd med den utvecklingen. Riktigt glad faktiskt.
Dessutom har vi räknat, kollat upp och diskuterat hur vi ska ha det i framtiden. Jag orkar ju inte med de 100% jag jobbar nu. Sitter i soffan hela kvällen och tittar rakt fram (nästan)
Så för första gången ska jag självmant boka tid för medarbetarsamtal och lägga fram hur jag vill ha det. Naturligtvis finns det inga garantier för att arbetsgivaren tycker lika men försöka duger.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Lycka till!! Det betyder ju oändligt mycket att kunna påverka sin livssituation till det bättre!