måndag 23 oktober 2017

Vardag igen!

Ja, så var det måndagskväll och veckan har startat med full fart. Så pass att jag kan döpa om mig till "fort och fel". Idag blev det kanske inte så stora fel men känslan av att jag inte har full koll är inte så kul. Tänker var dag att idag ska jag skriva ner allt som jag fixat klart men som alltid....det glöms bort.
Längtar tills att jag kan ta det lugnare.
På Facebook var det någon som lagt upp att det idag är nio veckor till julafton. Och det innebär att det i så fall är åtta veckor tills minsta dottern kommer hem och firar jul. Just därför ska jag ta ledigt innan jul och pyssla med dottern. Helt enkelt fixa så att julen blir både god och riklig.
Mannen och jag hade en helt underbar helg nere i Tyskland. Vi åt och drack gott. Så pass att jag upptäckte att jag nästan enbart fotograferat mat och vin. Fotot ovan är dock på tomma glas ;)
Hade en tanke på att köpa en väska, vill ha en med fack så jag slipper gräva runt efter t.ex nycklar eller lypsyl. Men inte fanken hittade jag en sådan väska, eller jo det gjorde jag men den kostade över 3000kr. Inte direkt min nivå av pris, jag ligger väl mer på H&M nivå. 
Men men, jag hittar säkert en väska nångång. 

Inga kommentarer: