tisdag 12 augusti 2008

Om någon orkar...

Ett par tre många frågor. 80 stycken faktiskt. Med tillhörande svar.

1. Vilken svordom använder du mest? Helvete


.2. Äger du en iPod? Oh no...


3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30 vilket är åt helvete för tidigt


4. Hur många resväskor äger du? En.


5. Använder du flip-flops? Nej.


6. Var köper du dina matvaror ifrån? Lite överallt faktiskt


7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.


8. Vilken var den senaste filmen du såg? Mamma Mia


9. Du får ledigt idag. Vem umgås du då med? Med mig själv, ett stort behov jag har.


10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala mina lån och ge till tjejerna



11. Har någon någonsin kallat dig lat? Naturligtvis



12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, tror inte på det.



13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen aning



14. Vilken är världens bästa artist just nu? Alltså, jag är urusel på sånt här...



15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Om jag säger det är det ju ingen hemlighet



16. När var senast någon stötte på dig? 1980 ;)



17. Vad åt du till middag senast? Pannbiff, pasta på dinkel och fetaost



18. Använder du huvtröjor? Nix pix, eller ja...ibland



19. Kan du vissla? Nja



20. Vem var den senaste som ringde dig? Dotter nr 2



21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Puben???



22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oh ja, naturligtvis



23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0451



24. Tittade du på tecknat när du var liten? Fanns knappt



25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning



26. Hur många syskon har du? En, syster yster



27. Är du blyg inför det motsatta könet? Jösses, det har gått över



28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag, möjligen Pelle Halelös



29. Äger du några popband t-shirts? Nix



30. När flög du senast? Nåt år sen



31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra men är på jakt efter två till eftersom det behövs



32. Läser du för skojs skull? Visst



33. Pratar du några andra språk? Ja



34. Diskar du din egen disk? Ja, det gör jag



35. Har du gråtit offentligt? Hur då offentligt?? Nä tror inte det.



36. Har du en stationär dator eller en laptop? Två bärbara



37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Varje dag.



38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nix



39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Varför då??



40. Kan du kasta macka? Japp, rakt ner i hinken



41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.



42. Vad har du med dig in på bion? Mig själv plus lite gott



3. Vem var din favoritlärare och varför? Berit på komvux, bästa som finns.



44. Har du dejtat någon av en annan religion? Mmmm



45. Vad har du för väder? Va, inte vet jag, mörkt ute nu



46. Har du en blogg? Nej sånt skit håller jag inte på med =O



47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Historia o religion



48. Gillar du att flyga? Nix, men jag gör det



49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och ärlighet, sen är det inte fel med lite sexighet



50. När sov du senast på golvet? Inte fan sover jag på golv...



51. Vilken är din favoritdrink? GT alla tider



52. Gillar du din boendesituation? Om jag gör, här är paradiset...



53. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst fem



54. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja tyvärr



55. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, lite väl dampig, tyvärr



56. Vilken är din favoritfrukt? Fruktsallad



57. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nix



58. Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ja ett år äldre än nu



59. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Helst ingen "sär skrivning" ;



60. Tror du på liv på andra planeter? Vill veta inte tro



61. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Inget jag bloggar om, men jösses...just nu står dom på kö känns det som



62. Tror du att Gud är man eller kvinna? Vill fortfarande veta inte tro



63. Vad var det senaste du åt? Lite nötter och vindruvor



64. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Hallå..lite genusperspektiv tack.



65. Hur valde dina föräldrar ditt namn? En tavla av en kaninklädd kvinna, konstnären hette Christll, prästen skrev fel så det blev Christel istället



66. Gillar du senap? Duger, eller hur Plutt?



67. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Shit happens



68. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Finns ingen anledning..



69. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Nja, ingen tror jag.



70. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nix



71. Tycker du om att krama folk? Inte folk men vänner.



72. Skulle du säga att du är trendig? Oh nej



73. Äger du en digitalkamera? Nej men jag vill ha en



74. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen



75. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Nej, inte alls faktiskt



76. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? I namn av de mina, förutom kokböcker då...lökhack ni vet



77. Tycker du att du är attraktiv? Mycket skum belysning i så fall



78. Vad är du allergisk mot? Kärringar, älskar tanter med avskyr kärringar



79. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ha, icke sa nicke



80. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Malte?

Inga kommentarer: