lördag 16 augusti 2014

Lördag, bästedag :)

Skönt med ledighet efter en intensiv vecka.
En vecka som inneburit flytt av skrivbord och andra möbler, jag har nämligen två kontor just nu. Har väl cirka en km mellan kontoren. Men det är bra, nu kommer jag att sitta hos mina elever och det är mycket bra. Jag ska bara arbeta med IM-programmet från och med nu. Vara samordnare och vägledare för ca 25 elever, vilket säger en hel del om hur vi jobbar. Alla elever ska ha något planerat efter skolan, det kan röra sig om arbete med stöd, arbetspraktik, daglig verksamhet eller folkhögskola. Vilket gör att jag har att göra.
Men även marknadsföring ligger på mig. Och det är kul. Ska iväg och tala för min "vara" på mässor, i kommuner och på andra sätt marknadsföra oss. Ta emot studiebesök och anordna praktik för kommande elever. 
Men idag ska jag inte göra många knop, eller det ska jag visst, jag ska cykla nån mil, festa med Pälles vänner och förhoppningsvis ha en bra dag. 

Morgonsur katt :)

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Trevlig katt...påminner om vår pysen när det gäller morgonhumöret ;)

Ha de fint nu.