fredag 1 augusti 2014

Sista semesterdagen!

Och konstigt nog känns det ok.
Har en ny rektor igen och denna gången är det en man som jag faktiskt har samarbetat med innan och som har koll på IM programmen. 
Fast handen på hjärtat, inte hade en högvinst på Lotto suttit fel. Då hade jag gått ner lite i arbetstid för slutat helt är inte min melodi då eftersom jag behöver den sociala responsen. Hade nog blivit lite folkskygg om jag inte jobbade :)
Men det jag hade gjort om jag vunnit en massa pengar är att köpa ett fritidshus nere på Sandhammaren, Sveriges bästa strand.

Idag ska vi fira Pälleplutts 27 årsdag med pompa och ståt. Eller i varje fall med grillat och tårta :))))
Havet nere på Sandhammaren 

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Och imorgon är det min tur att fira .., äldsta dottern fyller 42!