torsdag 10 november 2016

Lägesrapport

Sitter på mitt kontor och skriver detta. Tjejen som vikarierar för mig är på möte och jag har stället för mig själv.
Idag har jag gått omkring på min egen "Eriksgata" och pratat med både elever och lärare på programmen. Faktiskt ganska kul.
Väntar nu på en falsk gåsamiddag, kyckling istället för gås vilket är en styggelse i min värld. Men det är eleverna som lagat till det och gås skulle kanske vara för mycket för dom. Men själv älskar jag gås!
Men det känns ok att vara här. Får helt enkelt gilla läget. Dock ska jag göra mitt bästa för att en bra rutin ska hållas när någon kommer tillbaka. Man ska inte behöva känna sig ensam och utlämnad.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Ja, det tycker jag att du ska göra! Tänk, vad det betyder, att känna sig välkommen igen!